NAJČEŠĆA PITANJA

 

REGISTRACIJA

Trebam li biti registrirani korisnik da bi obavio kupovinu na ELFS web shopu?
Ne trebate. Kupovinu je moguće izvršiti i bez registracije tako da prije završetka kupovine popunite sva polja s potrebnim informacijama.

Zašto vam je potreban moj telefonski broj?
Telefonski broj nam je potreban kako bismo Vas po potrebi mogli kontaktirati – prilikom dostave, povrata ili zamjene proizvoda.

Zašto vam je potreban moj OIB?
OIB nam je potreban kako bismo Vam mogli ispostaviti ispravan račun kupnje.

 

NAČINI PLAĆANJA

Kako plaćam ako imam promotivni kod?
Promotivni kod se unosi prije naplate odabranih artikala, u polje za unos koda. Nakon što se unesete kod, ukupan iznos artikala u košarici umanjuje se za popust definiran kodom. Nakon toga plaćanje izvršavate odabranim načinom.

Kako se plaća pouzećem?
Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivate potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke. Račun dobivate naknadno na Vaš e-mail, nakon što primitkom sredstava isti bude moguće fiskalno izdati.
*vrijedi samo sa narudžbe unutar Republike Hrvatske

Je li moguće plaćanje na rate?
Obročno plaćanje omogućeno je korisnicima koji kupovinu obavljaju putem American Express i Diners kartice:
• moguće je plaćanje na 2-6 rata bez kamata

Odabrao/la sam plaćanje kreditnom ili debitnom karticom i stigao mi je e- mail koji kaže da su sredstva na kartici rezervirana, ali transakcija još nije provedena. Što to znači?
Dok se ne utvrdi da je naručeni proizvod stvarno raspoloživ, transakcija neće biti provedena, tj. ništa neće biti naplaćeno s kartice koju ste unijeli prilikom kupovine. Tek kad administrator utvrdi da je proizvod dostupan autorizirati će transakciju i sredstva će biti skinuta s Vaše kreditne ili debitne kartice. Na taj način se želimo osigurati da ne naplatimo nešto čega trenutno slučajno nema u našem web shopu.

Kako sve mogu plaćati u ELFS web shopu?
Naručene proizvode s mogućim troškovima dostave moguće je platiti pouzećem prilikom dostave robe putem HP ekspresne dostave i kreditnim te debitnim karticama MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, Diners i American Express putem T-Com Pay Way sustava.
Obavijest o potvrdi narudžbe poslat ćemo na Vašu e-mail adresu.
Obročno plaćanje omogućeno je korisnicima koji kupovinu obavljaju putem American Express kartice i Diners kartice:
• moguće je plaćanje na 2-6 rata beskamatno

 

DOSTAVA

 

Koliki je iznos dostave?
Dostava narudžbe čija je vrijednost manja od 1.000,00 kuna naplaćuje se 35,00 kuna, a dostava narudžbe čija vrijednost iznosi 1.000,00 ili više kuna je besplatna.

Što ako je paket koji mi je dostavljen oštećen? Jesam li ga dužan preuzeti?

Ako primjetite da je paket oštećen niste ga dužani preuzeti već možete zatražiti novu pošiljku. O tome nas obavijestite na e-mail: info@elfs.hr

Ako kupujem proizvod čija cijena nakon unesenog promotivnog koda iznosi manje od 1.000,00 kuna, trebam li platiti dostavu?
Ukoliko je cijena odabranog proizvoda 1 000,00 kuna, ali ostvarite popust uz promotivni kod, plaćate dostavu.

Što ako nisam na adresi dostave kada dođe dostavljač?

Dostavljač će ostaviti potvdu s kojom paket podižete u najbližem-naznačenom poštanskom uredu. Ukoliko unutar 5 dana dostava nije dostavljena, obavezno nas kontaktirajte na info@elfs.hr kako bi čim brže ušli u trag pošiljci.

Nakon koliko vremena mogu očekivati da će naručeni proizvod biti dostavljen?
Proizvod će biti dostavljen u roku od maksimalno 8 radnih dana nakon što zaprimite e-mail obavijest u kojoj piše da je paket poslan.

Kako se vrši dostava?
Artikli naručeni putem ELFS webshopa šalju se ekspresnom dostavom kurirske službe unutar 8 radnih dana od trenutka kada zaprimite obavijest da je narudžba poslana.

REKLAMACIJE

U kojem roku mogu uložiti reklamaciju na naručeni proizvod?
Reklamaciju ste dužni uložiti u zakonskom roku.

Ako primijetim da je proizvod koji sam kupio/la oštećen mogu li ga vratiti?
Naravno! Ako niste zadovoljni robom kupljenom u ELFS online shopu, imate pravo na reklamaciju u zakonskom roku. Prigovor možete poslati putem obrasca za reklmaciju ili nam pošaljite e-mail s napomenom REKLAMACIJA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na info@elfs.hr

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

 

POVRAT ROBE

Kako mogu zatražiti jednostrani raskid Ugovora, odnosno povrat naručenih artikala?
imate pravo ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupnji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obavješću o raskidu ugovora na način da se ispuni OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Prodavatelju, putem pošte na adresu sjedišta istoga ili putem e-maila; info@elfs.hrObrazac možete preuzeti na sljedećem linku; OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Imaju li svi pravo na povrat?
Pravo na povrat narudžbe imaju svi kupci za sve artikle.
 Kako bi ste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora (povrat), morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka. Isto se ostvaruje ispunjavanjem i slanjem obrasca koji možete skinuti na vrhu stranice ili putem druge nedvosmislene izjave kojom izražava volju za raskidom ugovora.

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati. Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novaca koji smo primili od Vas, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novcaa biti će izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu.
 Povrat novaca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena. Smatra se da ste izvršili svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka navedenog roka pošaljete ili predate robu nama, odnosno osobi koju smo ovlastiti za primanje robe.
Izravne troškove povrata robe morate snositi sami.

ZAMJENA ROBE

 

Imaju li svi kupci pravo na zamjenu?
Pravo na zamjenu proizvoda imaju svi kupci na sve artikle. Zamjenu morate zatražiti u roku od 14 radnih dana od primitka paketa.

Može li  se proizvod kupljen u ELFS web shopu zamijeniti za drugi?
Može. Zamjenu je kupac dužan zatražiti putem e-maila sa sadržajem ZAMJENA: BROJ NARUDŽBE unutar 14 radnih dana od primitka pošiljke na info@elfs.hr. U e-mailu kupac treba objasniti želi li proizvod mijenjati za isti proizvod druge veličine ili boje, ili za drugi proizvod iz naše ponude.

Može li se proizvod kupljen u ELFS web shopu zamijeniti za skuplji?
Može! Potrebno je kontaktirati nas na info@elfs.hr kako bi ste dobili upute za izvršenje uplate razlike između dva iznosa.

Može li se proizvod kupljen u ELFS web shopu zamijeniti za drugi u nekom od ELFS dućana?
Kupljeni proizvod moguće je zamijeniti slanjem istoga na našu adresu ELFS d.o.o. Amruševa 4, 10 000 Zagreb, nakon odobrenog zahtjeva za zamjenu. Kada zaprimimo Vašu pošiljku, poslat ćemo Vam novi proizvod.

U kojem roku je potrebno zatražiti zamjenu proizvoda?

Zamjen proizvoda mora se zatražiti u roku od 14 dana.

Ako proizvod odlučim zamijeniti za drugi koji je jeftiniji, hoću li dobiti natrag razliku novca?
Hoćete. Kontaktirajte nas na info@elfs.hr, pokrenite zahtjev za zamjenu proizvoda te ćemo Vas naknadno informirati o procesu povrata razlike novca.

Saznajte više o uvjetima zamjene.

WOOCS 2.1.7